آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری برگزار شد
کد خبر: 4177365
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری برگزار شد

مدیر مؤسسه قرآنی ام‌ابیها(س) ساری، از برگزاری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در رشته‌های یک جزء، دو جزء، سه جزء، پنج جزء و حفظ کل قرآن در دو بخش یانوان و آقایان در ساری خبر داد.

انسیه فرهادی، مدیر مؤسسه قرآنی ام‌ابیها(س) ساری،انسیه فرهادی، مدیر مؤسسه قرآنی ام‌ابیها(س) ساری در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در رشته‌های یک، دو، سه و پنج جزء و حفظ کل قرآن، در دوبخش بانوان و آقایان در مؤسسه قرآنی ام ابیها(س) خبر داد و گفت: آزمون ویژه بانوان یکشنبه ۳۰ مهرماه برگزار شد و رقیه رضایی ممتحن این دوره از آزمون ویژه بانوان بودند.

وی افزود: در بخش آزمون ویژه آقایان که دوشنبه اول آبان‌ماه برگزار شد، محمد رضایی به عنوان ممتحن در این بخش حضور پیدا کرد.

فرهادی تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان در این آزمون پس از قبولی، از سوی سازمان دارالقرآن مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی ام‌ابیها(س) ساری با بیان اینکه در آینده نزدیک نیز فراخوان جدید برگزاری آزمون حفظ قرآن را در پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندانی که نتوانستند در این دوره حضور پیدا کنند، می‌توانند با اعلام فراخوان جدید در این آزمون شرکت کنند.

آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری آزمون و ارزیابی حفظ عمومی قرآن در ساری
انتهای پیام
captcha